Talking Drum

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007

Παράλληλοι κόσμοι


Νιώθω μερικές φορές ότι ζω δύο παράλληλες ζωές. Η μία είναι η ζωή στην δουλειά και η άλλη είναι μια πλευρά της πραγματικότητας που θα ήθελα να ζω αν δεν χρειαζόταν να δουλεύω.

Την πρώτη, την πρωινή ζωή, υπάρχουν μέρες που την γουστάρω και άλλες που με φέρνει σε απόγνωση. Αυτό όμως που μου προκαλεί σε καθημερινή βάση είναι η απορία. Γιατί τόση πίεση; Γιατί τόσο άγχος; Άνθρωποι για τους οποίους η ζωή είναι δουλειά και οι ρυθμοί στο κόκκινο. Στις αργίες δεν ξέρουν τι να κάνουν, όταν αρρωσταίνουν δουλεύουν απ’ το σπίτι για να γεμίσουν τις ώρες.

Τις προάλλες ένας συνάδελφος με ρώταγε γιατί ασχολούμαι με την μουσική. Ειδικά όταν έμαθε πως παίζω κρουστά με κοίταζε λες και ήμουν εξωγήινος. Με ρώτησε πως ξεκίνησα και γιατί, μα καμιά μου απάντηση κάλυπτε την απορία του. Μου είπε πως αν ήμουν από την Γουαδελούπη θα το καταλάβαινε, αλλιώς τι δουλειά είχα να παίζω κρουστά. «Στον κύκλο μου δεν υπάρχουν άτομα σαν εσένα, γι’ αυτό μου κάνει εντύπωση» μου είπε. Δεν είναι όλοι οι συνάδελφοι έτσι βέβαια, άλλα όσο ανεβαίνεις τόσο πιο συχνά συναντάς τέτοιους τύπους. Άρτια γνωσιολογικά καταρτισμένοι στο αντικείμενό τους, άλλα οι πόρτες τις φαντασίας κλειστές.

Στην δεύτερη ζωή τα συναισθήματα είναι πιο έντονα. Κι εκεί υπάρχει άγχος αλλά είναι διαφορετικό. Υπάρχει εκτόνωση, τέρψη και πολύ γέλιο. Και αυτή η πραγματικότητα έχει τα ψώνια της. Υπάρχουν και αυτοί που μετρούν την αξία τους κατακρίνοντας ή εκθειάζοντας άλλους μουσικούς πιο γνωστούς από εκείνους. Αλλά σε γενικές γραμμές γνωρίζεις ανθρώπους ανοιχτούς με πολλά ενδιαφέροντα. Τα τελευταία χρόνια έχω κάνει πολλούς φίλους παίζοντας μουσική. Φιλίες που κρατάνε άσχετα με το αν συνεχίζουμε να παίζουμε μαζί ή όχι.

Δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να ζω αποκλειστικά σε έναν από τους δύο κόσμους. Ο καθένας έχει τα καλά του και τα κακά του και είναι αλληλένδετοι. Έχοντας πρωινή δουλειά δεν χρειάζεται να συμβιβαστώ στην μουσική. Παίζω ότι μου αρέσει. Αν είχα λύσει το οικονομικό δεν θα έπαιζα μόνο μουσική, θα έκανα κι άλλα πράγματα. Θα διάβαζα περισσότερο και θα ταξίδευα πολύ. Δεν πιστεύω στην μονομανία. Η ζωή είναι μία και χρειάζεται ποικιλία (αλλά ο μπακλαβάς γωνία).

3 Comments:

  • είναι να απορείς με τύπους σαν τον συνάδελφό σου!!!

    By Blogger mk, at 2:08 μ.μ.  

  • Περιγράφεις με σαφήνεια κάτι που δεν είχα μπορέσει να διατυπώσω, απλά υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου.
    Ναι εργάζομαι για να μην κάνω συμβιβασμους στα πράγματα που μου αρέσουν. Σαν το συναδελφό σου υπάρχουν πολλοί. Μα πάρα πολλοί. Δεν πειράζει. Η Γη μας χωράει όλους.
    Κατερίνα Κ.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 7:45 μ.μ.  

  • Να σαι καλά Κατερίνα Κ. ;-)

    By Blogger Talking Drum, at 2:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home