Talking Drum

Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006

Αρχή

Νιώθω την ανάγκη να δικαιολογήσω την ύπαρξη αυτού του blog. Ίσως δεν θα έπρεπε, ανάγκη είναι όμως αυτή…. Με αφορμή μια κουβέντα που έκανα με την κοπέλα μου χθες το βράδυ σχετικά με την σχέση της τέχνης με το χρήμα (τι βαρύγδουπες κουβέντες είναι αυτές που κάνουμε αγάπη μου;) αποφάσισα σήμερα να ξεκινήσω αυτό το blog. Εγώ υποστήριζα χθες το βράδυ πως η τέχνη είναι έξω από το παιχνίδι του Καπιτάλισμου…

«Ωχ θα μας κουράσεις τώρα». Όχι, όχι διάβασον με και browse-on δε.

Κάποιος που σπουδάζει 6 χρόνια για να γίνει στέλεχος στον χώρο του Μάρκετινγκ βλέπει τον χρόνο του ως επένδυση. «Κύριοι, ξόδεψα χρόνο και χρήμα ανταμείψτε με» λέει. Ένας τρομπετίστας που ξοδεύει όλη του την ζωή στην μελέτη το κάνει για άλλους λόγους, όχι για τα φράγκα (οκ πρέπει να ζήσει κιόλας ο άνθρωπος οπότε θα παίζει να βγάζει και τον επιούσιο) αλλά βασικά το κάνει επειδή το έχει ανάγκη για να το κάνει. Η ανάγκη του αυτή είναι υπεράνω χρημάτων.

Εδώ και 5 χρόνια επιχειρώ να γράψω ένα σενάριο και να πιάσω την καλή (δεν έχω γράψει ούτε μια γραμμή της προκοπής). Εδώ και 15 χρόνια ασχολούμαι με την μουσική και πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι να πιάσω την καλή (περισσότερα λεφτά μου τρώει παρά μου δίνει). Κατέληξα πως δεν κάνω τίποτα με αληθινό πάθος επειδή έχω εν ολίγοις κολλήσει τον ιό της εποχής: την εμμονή με το χρήμα. Για να κάνω μια απόπειρα να θεραπευτώ αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το blog. Το κάνω επειδή έχω ανάγκη να το κάνω και όχι για να βγάλω φράγκα. Το κάνω ως εξάσκηση του μέρους του εαυτού μου που φτύνει επιδεικτικά το χρήμα (ποιός είσαι μεγάλε!).

Η σχέση μου με το ίντερνετ ξεκίνησε πριν πολλά χρόνια, σχεδόν από την αρχή του. Όμως δεν ήμουν ποτέ από τους πολύ χωμένους, ήμουν πάντα ένας συμβατικός χρήστης. Χωρίς να το επιδιώξω ιδιαίτερα, το ίντερνετ έπαιξε και παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή μου. Έχω δουλειά χάρη σ’ αυτό, πληρώνομαι από αυτό, ενημερώνομαι κάθε μέρα απ’ αυτό, ακούω μουσική από αυτό, έχω αποκτήσει φίλους μέσω αυτού, μου την έχει σηκώσει ουκ ολίγες φορές, μέχρι και γκόμενα έχω βγάλει στο παρελθόν από αυτό, τι να λέμε. Κι όμως εδώ και μερικά χρόνια δεν έχω καν υπολογιστή σπίτι μου (Γράφω αυτές τις γραμμές από την δουλειά μου ενώ κανονικά θα έπρεπε να εργάζομαι σκληρά, σσσσσστ!). Δεν είμαι άρρωστος με το ίντερνετ ούτε με την τεχνολογία γενικά, αυτά με κυνηγάνε. Άντε, ας μπω κι εγώ στο παιχνίδι λοιπόν και ας γράψω κι εγώ ένα blog.

Να ναι καλά και ο Pitsirikos που με το ξεσηκωτικό του άρθρο του με έφερε κι αυτός, χωρίς να με ξέρει, στο χορό. Τον ευχαριστώ.

Υ.γ. Διαβάστε ένα ενδιαφέρον άρθρο

Does music stil matter?

Ο
Jarvis Cocker, ο Nick Cave, η Beth Orton και ο Anthony κουβεντιάζουν για το παρελθόν το παρόν και το μέλλον της μουσικής.

4 Comments:

  • kali arxi kai kalosteriwto!!!
    ...oso gia to internet, kati mou leei oti prepei na milisoume on or off air gia auto. poso mas epireazei, poso mas tairiazei, se mas, tous (dutiko-)eurwpaious -xm-, ston indo, ston giapi, ston agroti, ston anergo, ston daskalo, ston foititi... giati na min 3exname apo pou 3ekinise olo auto, apo tin panepistimiaki koinotita, OXI apo EMPOROUS, oxi .com(mercial) alla apo .edu(cation) ;-)
    oxi, oti einai "kaki" i e3eli3i tou, alla na, na blepoume kai ligo toso tin Istoria oso kai to Mellon pou 8eloume gia to neo mas paidi- kataskeuasma, ton Franki(Frankenstein) mas pou mporei na mas katastreyei, apo3enwsei, apan8rwpisei, desmeusei ton xrono, i ton Franki pou mas krata mesa stin epoxi mas, pou mas deixnei pws zoune allou, pou mas diaskedazei me ta nea tou paignidia kai tis nees tou gnwseis...
    giati o Franki simera einai ena polu mikro paidi, kai ar8rwnei kakes kai kales koubentes opws akribws ta mikra paidia, mi gnwrizontas... 8a ta poume omws kai apo konta, bjk

    By Anonymous Ανώνυμος, at 4:59 μ.μ.  

  • Ο Franki είναι παλικάρι, μη μου τον κατηγοράς ;-)

    By Blogger Talking Drum, at 2:06 μ.μ.  

  • Καλή αρχή στο μπλογκ σας. Μου μαρτύρησε την ύπαρξή του το word press. Δεν χρειάζεται να πω πόσο ζηλεύω τους μουσικούς.

    By Blogger Αθήναιος, at 12:52 μ.μ.  

  • Ευχαριστώ αγαπητέ Αθηναίε και μεγάλη μου τιμή. Όπως θα είδατε είμαι fan :-)

    By Blogger Talking Drum, at 10:10 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home